2008. szeptember 11., csütörtök

Nem értem

Nem értem az embereket. Most ugye esik az eső. Legalábbis itt. A közlekedés feltételei tehát rosszak. A szabályalkotó erre azt mondja, hogy a látási viszonyok korlátozottak. A szabály meg úgy szól, hogy ebben a helyzetben illetve lakott területen kívül a tompított fény használata kötelező. Mindig. Tehát, nem javasolt, nem az egyénre van bízva, hogy bekapcsolja-e vagy sem, hanem ki van mondva feketén fehéren, hogy be kell kapcsolni, nincs apelláta. Ennek ellenére sokan vannak akik a szó legszorosabb értelmében letojják a szabályokat, pedig ebben az esetben ez életeket menthet. Ha valaki egyáltalán nem kapcsolja be, az még magyarázható feledékenységgel, ez velem is elő szokott fordulni. Na de aki bekapcsolja a helyzetjelzőt és úgy jár? Neki nem lehet azt mondani, hogy feledékeny lenne, hisz bekapcsolta, viszont nem azt, amit kellene - és így nem ér semmit a dolog, hisz ugyanúgy nem lehet látni az esőfüggönyben. De ő juszt sem csinálja azt, amit kellene, ha nem láza d. Lázad az én és a többi józanul közlekedő rovására, az én és más életét kockáztatva. Na ez az, amire nem találok magyarázatot! Nem értem, mire jó ez így?

Nincsenek megjegyzések: