2008. szeptember 8., hétfő

Buli

A hétvégén egy buliba voltam hivatalos. Több születés én névnap esett egybe és hívta életre ezt a rendezvényt, amit egy kis falusi kocsmában tartottak meg.  Igazából a kocsma volt kicsi, mert a falu eléggé hosszú, majdnem akkora mint az, ahol jelenleg lakom. Sosem gondoltam volna, hogy léteznek olyan helyek, akár csak némely népszerű szappanoperákban, ahol ennyire családias tud lenni egy bisztró, de úgy látszik, a jó pap holtig tanul. Hát még én. Mindenesetre, bár se nem táncoltam, se nem mérgeztem a szervezetem etilgyökökkel, összességében véve kellemes estét töltöttem el olyan emberek társaságában, akiket kedvelek. De mint minden jónak, a partinak is vége szakadt egyszer, most újra munkában, az ostor is elcsattant már. Csak ez az iga ne nyomna annyira..

Nincsenek megjegyzések: