2013. október 9., szerda

A tudomány ereje

Többféle embertípus létezik, ahogy az élet is úgy szép, ha tartalmas, bár bizonyos tartalmakat az ember szívesen kihagyna az életéből. Ezek az emberek számomra nem kellemeset tesznek, ahogy tegnap is történt velem sorállás közben. Előttem is álltak, így felpakoltam a pénztárhoz vezető szalagra a vásárolni kívánt árut és elhelyeztem a birtokhatárt jelző kis fapecket a cuccok mögé. A mögöttem álló is elkezdett volna felpakolni, de tulajdonképpen bőven ráért volna, hisz ketten voltak még előttem is, egy, akivel a pénztáros foglalkozott, egy aki várt és én is, aki szintén. De nyilván ő késztetést érzett arra, hogy a holmijának egy része ne a kocsijában legyen, de a hely meglehetősen szűkös volt még a szalagon, ezért fogta és a határt jelző fadarabot a holmim egy részével beljebb tolta. Normális esetben csak magamban szoktam megjegyezni, hogy mekkora paraszt az illető - hisz nem mondja, hogy bocs, vagy elnézést, vagy ilyesmit, hanem egész egyszerűen arrébb rakja az én dolgaim, kocsim, bármim, de a mostani eset más volt. Ugyanis nem tudhatta, hogy láttam egy filmet a főemlősök dominanciájáról és ott pont hasonló példákkal világították meg azt, hogy ez egy dominancia kinyilvánító viselkedés és ha ezt elfogadjuk vagy beletörődünk, ezáltal a másik dominanciáját erősítjük meg, magunkat alárendelt szerepre kárhoztatván. Így hát fogtam és szó nélkül visszatoltam a cuccaim az eredeti helyzetbe. Hiszek a tudomány erejének..

Nincsenek megjegyzések: