2013. október 31., csütörtök

Bökések

Mint ahogy egyszer már meg is írtam, az arckönyvön terjedő mendemondák szerint a bökésnek régebben egyértelmű szexuális felhangja volt. Ha valaki megbökött, az burkolt felszólítás volt, esetleg a vágy közlése az életben végrehajtott vagy végrehajtandó 'bökésre' is. Gondoltam, hogy érdemes ezeket az ismereteket feleleveníteni, főleg annak fényében, hogy új funkciót fedeztem fel az oldalon. Már nem csak én böködhetem a nekem tetsző hölgyeket, hanem a rendszer fel is ajánl számomra böknivalót. Nagyjából úgy, hogy 'Figyi, őt szúrhatnád!' Eddig azt kell mondanom, meglehetősen jó ízlésvilágról tett tanúbizonyságot az oldal, hisz egy másik világban, húsz évvel fiatalabban biztosan rámozdultam volna a lehetőségre. Így csak a kifolyt nyálat kell időnként feltörölnöm a klaviatúra környékéről. Egészen addig, míg el nem kezdett pasikat is ajánlani a gépem. Még a nők bökése hagyján, de már a pasik is! Lehet, hogy ez az új kor hajnala, de én azt hiszem maradok konzervatív, bélyegezzenek inkább maradinak - vállalom..

Nincsenek megjegyzések: