2011. december 2., péntek

Statisztika

Egy kis statisztika. Főleg azután, hogy elmulasztottam a blogspotos blogom születésnapját, pedig nem olyan régen volt az is aktuális. Visszatekintve a múltra, 2008. 11. 18.-án kezdtem neki ezen az oldalon az írásnak. Azóta itt 1044 írás született, ami mind az én fejemből pattant ki. (és mi lehet ott még a kocsonyásan rezgő zselé mélyén!) Persze a dolgok nincsenek előzmény nélkül, ahogy a blogolás sem. A szüzességem ezen a területen 2006. 08. 22-én veszítettem el, még az eredeti oldalon. Ott, a blogspotos indulásig 766 bejegyzés született. Mivel a két oldal egy darabig egymás mellett futott, és voltak olyan írások amik mind a két helyen, de olyanok is amik csak ott, vagy itt jelentek csak meg, pontos számot nem tudok mondani, ez csak több lehet, mint a hevenyészve számolt 1810 darab. Így visszatekintve ez a szám még krémesből is sok! Belegondolva abba, hogy ha most mondanák nekem, írjak 1800 darab bejegyzést valahova, azt hiszem beintenék. Ha átlagot számolok az eltelt időből és a postjaimból, akkor pontosan 0.9917808 bejegyzés jön ki egy napra, tehát gyakorlatilag minden nap írtam valamit, öt éven keresztül. Annak idején, amikor csak forgattam a fejemben a gondolatot, Athina blogján gondolkoztam, hogy hogyan képes valaki öt évet végigírni, de mostmár azt hiszem tudom. Így.

Nincsenek megjegyzések: