2011. december 5., hétfő

Angry birds

Reggel nem volt meg a macska. Mivel elég hosszan nem került elő, gyanakodni kezdtem, hogy talán a madarak keze van a dologban. Tőrbe csalhatták és most vezekel a bűneiért. Ezek a mérges madarak csapatban veszélyesek! Amúgy meg minden okuk meg van a haragra, most is madártetemekkel van a kuka kibélelve. Nem tehetek róla, ha hagyják magukat megfogni egy kövér, vörös macskától. Az ilyen madarak nem igazán életre valók azt hiszem, főleg, amilyen állapotban jelenleg a kukában vannak. A háborgó lelkiismeretem megnyugtatása végett macskamentes helyre madáretetőt szereltem fel. Legalább a megmaradóknak több étel jut.

2 megjegyzés:

hana írta...

Sziaaaaa, előkotortam én is a blogomat, meg észrevettem, hogy egyébként olvashatom a tiédet. És pont egy cicás poszt van! :) Mi épp gyarapodtunk egy második cicával. :) A te vörös ördögöd meglett? :)

Sparhelt írta...

Igen, szerencsére előkerült. :-)