2011. december 8., csütörtök

Költöztem

Mindenki életében eljön a költözés pillanata. Régóta halogatom már, eddig mindenféle indokot találtam ki arra, miért is jó mindaz amiben eddig voltam, de minden hegynek van egy csúcsa és bármennyire is szeretnénk feljebb jutni, a csúcson túl már lefelé vezet az út. Velem is ez történt, pedig azt hittem sokkal tovább fogom bírni. Hiába a jószándék, a sok megkötött kompromisszum és a temérdek lemondás, egy ponton túl értelmetlenné válik minden erőfeszítés, egyszerűen lépni kell. Minden tagom tiltakozott, macerásnak és kényelmetlennek tartottam, volt bennem egy félsz, hogy az új nem lesz egyből jó, nyűgös lesz és meg fogom bánni. Utólag már csak nevethetek rajta, az előkészületek sokkal jobban fájtak, mint a konkrét cselekedet. Már itt vagyok a készben újra, minden szép jó és tökéletes. Tényleg nem kellett volna ennyire izgulni, hisz ez csak egy operációs rendszer csere volt. Ubuntu 8.04-ről 10.04-re váltottam. Tényleg megérte!

Nincsenek megjegyzések: