2011. december 15., csütörtök

Le vagyok sújtva!

Hallgatom a híreket és egyik megdöbbenésből a másikba esek. Annak idején, épp egy éve, nehéz döntést kellett meghoznom. Kiiratkoztam a társadalmi szolidaritás rendszeréből azáltal, hogy a magánnyugdíjpénztáramban maradtam. Aláírtam egy szerződést, hogy lemondok az állami nyugdíjamról és ezért a pénzem harmadát a saját számlámon fialtathatom. Most meg kiderül, hogy a kormánynak az én pénzem is kell és tenné rá a mocskos mancsát. Bejelentették, hogy még legalább két évig nem tudom gyűjteni a pénzem, mert egész egyszerűen el fogják venni. Kell stadionra, képviselői lézerblokkolóra és a számtalan sebből vérző költségvetésbe. Persze konkrétumokat megint nem lehet tudni, mivel kárpótolnak mindezért? Vagy nem számíthatok semmire, hisz aláírtam a papírt? Igaz, akkor egészen más volt a helyzet, de úgy látszik itt semmi nem ér semmit, sem az adott szó, sem az írás, semmi. Ezeknek az embereknek most már nem csak menniük kell, de bíróság előtt kell felelni a tetteikért!

Nincsenek megjegyzések: