2011. december 4., vasárnap

Az forgalomrúl

Mindig is érdekeltek az oldalam látogatói, noha tudatosan sosem törekedtem a számuk megemelésére azzal, hogy népszerű témákról írok, amik 'mennek', így továbbra is fenn szeretném tartani az oldal öncélú jellegét azzal, hogy olyasmit vetek papírra, ami engem akkor és ott (illetve itt) foglalkoztat. Azzal együtt, hogy rendszeresen nézem a statisztikákat. Vajon kik lehetnek azok az arctalan emberek, akik idejönnek az internet egy eldugott szegletébe és elolvassák azt, amit kiírok magamból? A statisztikát nézve a látogatók kétharmada keresési forgalom miatt vetődik ide, és gondolom csalódottan tovább is áll, hiszen az elképzeléseim nem szoktak egybeesni azon keresőszavakkal amik idevezérlik őket. De ezzel együtt vannak visszatérő vendégek is, akiket már a hagyott mintájuk alapján fel lehet ismerni. Azzal együtt, hogy szépen nő a forgalom is. Ha még tíz évig kibírom írással és nem lesz vége a világnak jövőre, akkor talán rendszeres 20 látogatóm is lehet egy nap! Beállítottam egy 'sok látogató' figyelmeztetést a google analytics-ben 10 látogatóra és az utóbbi napokban szinte majdnem minden nap megkapom. Jó lenne átállítani nagyobbra, de elfelejtettem, hogy hol kell. Ilyen az én szerencsém..

Nincsenek megjegyzések: