2008. november 20., csütörtök

Nem ilyen lovat

Anyám, én nem ilyen lovat akartam! - Mai nappal megújult a blogtér. Erre ma reggel döbbentem rá, amikor észrevettem, hogy sikerült kizárnia engem a rendszernek. A felület is megváltozott, a címlap talán az előnyére, de a saját felület inkább a hátrányára. Nem találok rajta semmit, kusza lett és átláthatatlan. Persze mindezt csak azután tudhattam meg, miután beküzdöttem magam ide. Nem tartom felhasználóbarát húzásnak azt, hogy megváltoztatták a megszokott userneves bejelentkezést e-mail címesre. Azzal együtt, hogy különösebb értelme sincs, először ki kellett találnom, melyik aktuális címemet használtam a regisztrációkor. Mivel semmilyen kommunikáció nem zajlott köztem és a tér között korábban, így ez szép feladat volt. A reggeli kényszerű agytornáért ezúton is szeretném kifejezni a köszönetem a gépháznak. Legalább szólhattak volna - esetleg küldhettek volna e gy e-mailt - emlékeztető gyanánt. A szerkesztő is meglehetősen egyszerű, leginkább a blog.hu szerkesztőjére hajaz, de pl visszalépés az, hogy nem látom a használt címkéimet. Ellenben viszont végre működik a forráskód megjelentés. Mindent összevetve összhatásában inkább csalódásnak érzem a mostani fejlesztést, mint előremutató dolognak. A fejlődést én eddig úgy képzeltem, hogy a régi funkciók megmaradnak, és újak kerülnek mellé, nem pedig úgy, hogy úgy lépünk előre, hogy előtte kettőt hátra sasszézunk. Tudja valaki esetleg, hol lehet elérni a statisztikákat?

Nincsenek megjegyzések: