2008. november 11., kedd

Amilyen az adjonisten..

Olyan lesz a fogadjisten. Régi magyar közmondás - sok igazságot és iránymutatást tartalmaz az életre. Bánjunk úgy az emberekkel, ahogy ők bánnak velünk, avagy ha szeretnénk, hogy jól viselkedjenek mások, először nekünk kell jó példával elől járnunk. Egy hétvégi esemény kapcsán átgondoltam a közelmúlt eseményeit és a jövőbeli teendőimet. Valamikor az év elején tettem magamnak egy olyan ígéretet, hogy az emberi kapcsolataimat megpróbálom új alapra helyezni. Próbálok emberekkel jóba lenni, mindenkit kiborítok a lelki skatulyáimból és hagyom, hogy visszamásszanak oda ahova szeretnének. Tabula rasát - tiszta lappal indulást szerettem volna. Ez a törekvésem nem teljesült száz százalékosan - sőt, igazából csalódás volt. Én hagytam másokat szabadon újradobozolni magukat, de ezt mástól nem várhattál el, így más nem is tette ezt meg. Úgyhogy vissza fogok térni a régi mondás radikálisabb értelmezéséhez..

Nincsenek megjegyzések: