2008. július 25., péntek

Gyerekkel aludni

Éjszaka közepén panaszos hangra ébredtem. Legalábbis nekem éjszakának tűnt, hisz körös körül sötét volt, és én is az álom mélyebb bugyraiban kalandoztam. Az utód bukkant fel az ágy végében, és közölte, hogy rosszat álmodott, és nem tud elaludni. A nej nem szereti az ágyban a társbérlőt, mert kettőnknek szánt helyen hárman már szűkösen vagyunk, beinvitáltam közénk. Bár a kölök már nagy, nem az a kis baba aki régen, de így is annyira jó vele aludni, hallgatni azt, ahogy megnyugodva szuszog és álomba merül a biztonságos helyen. Persze, mondanom se kellett, az éjszakának ott volt vége, legalábbis a számomra, mert jutott az ágyból harminc centi, ráadásul a takaró is csak nyomokban, úgyhogy minden bajom volt már reggelre, mégsem cseréltem volna el ezt az éjszakát semmivel. De azért rendszert nem csinálunk ebből..

Nincsenek megjegyzések: