A mai terveimmel ellentétben inkább a közlekedési helyzetből fakadóan morgolódom egy kicsit. Akinek ez nem tetszik, kérem lapozzon. Holnap, ha nem kapok szívinfarktust vagy pánikrohamot miközben beérek a munkahelyemre, akkor írok egy kis könyvajánlót, vagy valamit ami végre lerántja a leplet egy nagy, nemzetközi nőösszeesküvésről, ami a férfiak totális megsemmisítésére irányul. Szóval ott kezdődik, hogy az ember munkába indul. Az úton, amin amúgy nincs ilyenkor forgalom, szokatlanul sok autó jön szembe. Lépésben jönnek, hosszú tömött sorokban. Konklúzió - lezárták a 2/A utat, és terelik a forgalmat Gödön át a régi kettes útra. Nosza, el nyugatra, majd lámpára kanyarodunk rá a főútra. Remek. Egy helyben vártam háromnegyed órát, míg végül eljöttem újra a 2/A felé (Állni ott is tudok - és ott jobb, mert közelebb van!) és ezen lassan ugyan, de biztosan végül beértem a munkahelyemre. Közben persze hallgattam a rádiót, hátha értékes információmorzsákat tudok m eg - de természetesen semmi. A kérdések itt következnek. Megértem, hogy egy helyi adó nem nyilatkozik a nem budapesti történésekről, de miért van az, hogy egy országos rádió közlekedési információi is csak arra terjednek ki, hogy nyugateurópában mennyire rossz autózni? Mert itt talán annyira jó? Ha Pesten lezárják a ILXII. kerületben a Kispacsirta és Lócitrom utca sarkát csatornaépítés miatt és és emiatt a Lepkesóhaj utca egyirányú lesz, azt rögtön első helyen hozza az országos közlekedési információs forrás, de ha az északi régió összesen 2 db útja bedugul, arról egy szó sem esik? Csak eddig tart az ország?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése