2013. május 15., szerda

Saját dilim

Egyszer réges-régen, egy távoli galaxisban - kezdhetném így a monológom és rögtön megtelne ettől pátosszal, de azt hiszem a folytatás miatt elégtételt vennének rajtam a kiábrándult sci-fi rajongók, hogy a folytatás nem hozza azt, amit a bevezető alapján tűnne. De akkor is régen volt már a dolog, de éppen most jutott eszembe ismét, így vetem bele az emlékek sötét kútjába, ide. Szóval volt nekem egy kedves ismerősöm, aki mindig azt mondta a barátjának, hogy ha az szereti őt, akkor elfogadja olyannak amilyen. Ez a kijelentés zseniális, hiszen egy önbeteljesítő jóslat erejével bír, hiszen ha a barátnak csípné mégis valami a szemét, akkor rögtön felmerül a vád, hogy ez azért van, mert nem is szereti a lányt igazán, tehát a saját szerelme érdekében ignorálni fogja az összes kételyét, mert ezzel a szerelmét lehetetlenítené el. Nekem is vannak dilijeim, jut eszembe. De engem úgy látszik nem szeretnek eléggé ahhoz, hogy ezt elfogadják nekem, feltétel nélkül. Brühühü. Azt hiszem megint így jártam..

Nincsenek megjegyzések: