2013. május 17., péntek

Lassan két hete

Lassan két hete lesz, hogy beázás történt a cégnél és az akkori sajnálatos eseményekkel, illetve az azt követő áramtalanítás miatt alakulhatott ki az a helyzet, hogy csak most vettem észre azt, bizonyos leveleim nem jönnek meg. Persze a küldő scriptek hibájára gyanakodtam először és kiterjedt kutatást folytattam a témában, de más jelezte, hogy megkapta ezeket a leveleket, úgyhogy ezt a okot kizárhattam. A kutatást kiterjesztettem és nem sokkal később meg is lett a bűnös, a gépemen nem futott a pop3 kiszolgáló, így nem tudtam letölteni magamtól az érkezett leveleket. Mondjuk a viharmadár sem szólt azért, hogy nem tud csatlakozni a kiszolgálóhoz - ugyanis akkor feltűnt volna rögtön, nem csak ennyi idő múltán. Mindezt az írást azért készítettem, hogy örökre az utókorra hagyhassam azt, hogy képes 13 nap alatt összegyűlni 42.609 levél és azt letölteni meglehetősen hosszú idő. Ez volt eddig a rekord..

Nincsenek megjegyzések: