2014. február 25., kedd

Rejtély

Mint minden rendes vén hülyének, így nekem is van szexi gyógyszertároló dobozom, ahova előre egy hétre kiadagolhatom az sztk reggelimet. Porciónként, reggeli, ebéd, vacsora szisztémában. Ez rendszerint vasárnap este vagy hétfő reggel meg is szokott történni. Az ügymenet nagyban elősegíti annak az eldöntését, hogy bevettem-e már az adott napi adagot a szerből vagy sem. Tegnap este eszembe is jutott a dolog, igaz akkor, amikor már az ágyban feküdtem becsomagolva, ahogy szeretem. Tudtam, hogy az gáz, ha nem vettem még be, mert bár elaludni továbbra is bármikor el tudok, a felkelés már nagyon nem mindegy. Mármint, hogy reggel az óracsörgésre kelek, vagy hajnali kettőkor magamtól. Utóbbit elkerülendő, inkább kicsomagoltam magam és elvonultam beszedni a beszedhetőt. Egy darabig nem tudtam, hogy milyen nap van, mert a hétfői és a kedd reggeli adag is hiányzott, noha a hétfő esti és a további esti adagok is megvoltak. Arra biztosan emlékszem, hogy nem vettem be vacsorakor a dolgot, mert úgy szoktam, hogy inkább lefekvés előtt tömöm magamba a szükséges vegyületeket. De viszont világosan emlékszem arra, hogy minden kis fiókba megfelelően kiadagoltam az anyagot még hétfőn reggel, viszont a keddi rekesz akkor is üres volt. Komoly dilemmába estem, hogy hol a keddi adag és mi lesz, ha a hülye agyammal a reggeli adagot mégiscsak bevettem este és most beveszem rá az estit is. Tényleg hülye vagyok, mert azóta sem tudom mi lett vele. De végül úgy döntöttem, hogy míg alszom, nem történhet velem semmi. Legfeljebb nem ébredek fel - de ez bármikor amúgy is előfordulhat..

Nincsenek megjegyzések: