2014. január 17., péntek

Vérkép

Mint a tegnapi postomban megírtam, voltam laborban és csináltattam egy vérképet, hogy hátha kiderül belőle valami. Persze nem nekem, mert nekem vadul kínai az egész, de az orvosom biztosan jól szórakozik vele. Ilyenkor azért feltámad az emberben a kíváncsiság, főleg mióta az eredményre ráírják a tól-ig értékeket, sőt előzékenyen megjelölik, mi nem fér bele abba a határértékbe, amit normálisnak tartanak. Az egyén persze kombinál, hisz a hazai egészségügyi rendszerben aki nem tudja magát megfelelően diagnosztizálni, azt leteremti az orvos, sőt még bele is pusztulhat egy ilyen hibába - szóval előkaptam a netet és vérképmagyarázó oldalakon kutattam a titokzatos rövidítések után. Kiderült olyan, amit már régóta tudok - itt a nem normális érték nekem normális, és olyan is, ami meglepett. Volt olyan határérték amiről úgy tűnik nincs konszenzus, ugyanis a papíron nem fértem bele, de a neten meg igen - itt nyilván a számomra kedvezőbbet fogadom el - tehát ez is normális, a maradékból meg megállapítottam, hogy tífuszom van, kolerám, máj- és veseelégtelenségem, esetleg egy kis leprám. Mindezt persze eredményezheti az is, hogy szép nagyra nőttem, kicsit túlsúlyos vagyok, de esetleg más eredményével cserélték össze az enyémet. Mindenesetre azt hiszem egy kicsivel több mozgás amúgy sem fog ártani, de jöjjön aminek jönnie kell..

Nincsenek megjegyzések: