2011. november 10., csütörtök

Leszarom tabletta

Már régebben is írtam róla, de azt hiszem megtaláltam ezt a szert. Régebben alvási problémákkal fordultam a háziorvoshoz, ugyanis elaludni bármikor el tudtam, de hajnalban felriadtam és onnantól kezdve ébren töltöttem a reggelig hátralévő időt, mert az agyam elindult és a gondolatok kergették egymást, így nem tudtam visszasüllyedni az álmok tengerébe. Meglehetősen kellemetlen tud az lenni, ha az ember nem alszik eleget, főleg úgy, hogy az alvókámmal sosem volt eddig igazán probléma. Az orvos adott rá gyógyszert és már nyugodtan átalszom az éjszakát, sőt ha valami szervi okból felriadok, bármikor újra el tudok szunnyadni. Viszont egy olyan pozitív mellékhatását is érzem, hogy az eddigi, problémát jelentő lelki gondjaim is megoldódni látszanak. Az állandó keresést (és az ebből következő visszautasítást) illetve a félelmeket elfelejthettem. Rengeteget görcsöltem azon, hogy azok az emberek, akiket barátaimnak szerettem volna hinni nem viszonyulnak hozzám kölcsönös érzésekkel - most meg egész egyszerűen nem izgat, mert nem érdekel. Egyszerre alszom jól és nyugodott meg az életem. Ezt mondják úgy, hogy kettőt egy csapásra. Ez ám az eredmény!

Nincsenek megjegyzések: