2015. november 5., csütörtök

Olvasói vélemény

Mert ám ilyen is van! Ami némileg furcsa és megmagyarázhatatlan számomra, mert az egyik postom alá azt írta valaki, hogy ez egy cikknek álcázott hirdetés. Ezen persze elgondolkoztam, mert ha feltételezem, hogy ide akarta az illető írni amit és nem keverte össze valami mással ezt, akkor nem értem, hogy mit hirdetnék, amit aztán cikknek álcáznék. Az írás amúgy a balatoni boltzárról szólt egy meglehetősen morbid dologgal kapcsolódva, szóval inkább politikai felhangokat látnék meg benne, így azoknak lenne inkább igaza, akik azzal vádolnak, hogy túlpolitizált lettem az utóbbi időben. De hogy hirdetés? Másfelől azonban mindez lehet bók is, hogy eljutottam volna akaratlanul is a vírusmarketing ilyen szintjére, hogy épkézláb cikket tudok tenni egy termékmegjelenítés köré. Bár továbbra sem értem, hogy mi lenne a termék? A giliszta?
 

Nincsenek megjegyzések: