2013. december 31., kedd

Terhes vagyok

Tegnap ezt a látszólag meglepő üzenetet postoltam az üzenőfalamra. Ennek viszont története van. Én is bedőltem egy ismerős hasonló üzenetének és reagáltam az állítására, mire kaptam egy felhívást azzal, hogy ez egy játék és mostantól: - kell egy új állapotot közölni egy megadott hülyeséghalmazból, illetve mindenkinek, aki reagál a beírásomra, elküldeni a játékszabályt. (Most jön a mentegetőzés!) Alapvetően nem szoktam láncleveleket továbbítani, hisz ismerem és elvégeztem a lánclevélküldők tanfolyamát, de meg lettem győzve azzal, hogy egyszer, szilveszterkor belefér a bolondság, ráadásul a levél nem átkoz el harmadíziglen a szokásos gyakorlat szerint, ha netalán mégis hagynám a fenébe az egészet, ahogy sokan megtették ezt az év végi hejehuja és dínomdánom ellenére is. A megadott halmazból tehát a 'Terhes vagyok'-ot választottam, mert most úgy is érzem magam. az émelygést leszámítva, az alakom egy 4-6 hónapban járó kismamához hasonlít, aki feltehetőleg lányt vár. Szóval nem vagyok megelégedve a körvonalammal, de dolgozom rajta. Viszont a nej mesélte, hogy tegnap a gyermek olvasta a beírásomat és töprengő arccal megjegyezte: - Apa terhes! Azt hiszem már ezért megérte. Kár, hogy nem láttam..

Nincsenek megjegyzések: