2013. szeptember 9., hétfő

Kovászos kenyér

Megint próbálkoztam a kovászos kenyér megalkotásával. Nem azért mintha eddig nem tudtam volna ehető kenyeret előállítani, de izgat az a fajta pékárú, ami csak kovászt tartalmaz, élesztőt nem. Volt már több próbálkozásom a témában, amik jobbára a szemetesben végezték, mert ölni lehetett volna velük, de tegnap megint tettem egy próbát. Délután kezdtem el, de egész estig nem akart mozdulni. Reggelig rögtönzött szakajtóba tettem és mire felébredtem, szépen fel is jött. Azt hiszem át kellett volna gyúrni és várni vele délutánig, de mohó voltam és kisütöttem. Délután meg fogom nézni, hogy milyen lett ízre, mert kisütve már nem emelkedett meg szépen, kicsit ciabattás külseje lett. Úgy döntöttem, nem adom fel. Márpedig én kenyeret fogok sütni. Kovásszal.

Nincsenek megjegyzések: