2007. május 11., péntek

Undok kórság

Lehet, hogy már írtam volt, de újra és újra meg kell állapítanom, hogy mialatt utódaink felnevelésére a legszebb éveinket áldozzuk fáradtságot és munkát nem kímélve, ezek a kis pimaszok a legvirulensebb kórságokat hordják haza az iskolából, hogy ránk ragaszthassák ezeket. A gyermeknek sikerült egy calici fertőzéssel megörvendeztetni bennünket, ami először rajta ment igen látványosan keresztül (Aki még nem próbálta, feltétlenül tegye meg, hogy milyen felemelő érzés éjfél után, legjobb álmodból felriadva kimosni valakit a saját hányásából, majd megint alható minőségbe hozni a főszereplőt.) Most én vagyok a soros úgy látszik. A tegnapi családi mozidélutánt követően kezdődött, akkor még azt hittem, hogy az esemény alatt elfogyasztott fagylalt okozhatott zavarokat bennem. Ezt sikeresen kezeltem a régi családi recept szerint egy korty pálinkával, de éjszaka sikerült belázasodnom, ma reggel viszont jelentkezett a többi altesti tünet. Úgyhogy a jelek szerint mindenképpen mozgalmas napom lesz, kíváncsi vagyok mit ír majd a horoszkópom erről...

Nincsenek megjegyzések: