2006. december 27., szerda

Karácsonyi utóhangok

Véget ért a karácsony. Ez volt az életem harmincnyolcadik karácsonya, és úgy érzem egyre laposabb lesz maga az ünnep. Ha elélek száz évig, akkor lehet, hogy már meg se tartjuk. Bár a memóriám jelenlegi állapotából tendenciát képezve azt biztosan nem fogom már tudni, hova tettem a díszeket. De nem baj, ha júliusban elkezdem keresni őket, karácsonyra egész biztosan meglesznek.. Szóval családi megállapodás szerint, az összes ünnepet minimálverzióban adjuk elő, igazi ajándékokat csak az utódok kapnak, mi apróságokkal kedveskedünk egymásnak. Ez ellen csak a bennem élő gyermek tiltakozik, de mióta van egy tisztességes családban szava a gyermeknek? Lelkemnek a gyermeki felét ezért megfenyegettem, hogy kukoricán fogom térdepeltetni, és nem nézi meg az esti mesét. Csak az a megnyugtató, hogy a belső konfliktuskezelésem még működik. A gyerek viszont kapott egy remek könyvet - Sue Townsend - A 13 és 3/4 éves Adrian Mole titkos naplója és egy ígéretet, hogy a maradék 4 kötetet is meg fogja kapni. Szerintem nagyon aranyos könyv, főleg így, hogy az ember blogol. Sajnos csak ~230 oldal és bár tegnap délután kezdtem, ma reggelre véget is ért. Állhatok neki még egyszer..

Nincsenek megjegyzések: