2012. november 19., hétfő

Legalja

Amikor azt hisszük, hogy a politikában már ennél lejjebb süllyedni nem lehet, a területileg illetékes kreatívok bebizonyítják, hogy amit mi eddig a béka feneke alatti pontnak hittünk, az tulajdonképp Gustav Eiffel által tervezett torony záródísze ahhoz képest, amivel előrukkolnak. Most éppen a buszokon hirdetett 'Nem felejtünk!' reklám, amivel az aktuális mumusaikat igyekeznek démonizálni. A baj ezzel csak az, hogy nem igaz. Mármint a nem felejtünk szlogen. Mert emlékezni kellene arra, hogy kampányban a másik párt lejáratási kísérlete nem szokott bejönni - főleg úgy, hogy a mi teljesítményünk is hagy némi kivetni valót maga után. Ezt még az a lepel sem fedi el, amit igyekeztek az egészre azzal ráborítani, hogy látszólag egy kormánytól független szervezet nyakába varrták az egész propagandát. Egy gyerekkori élményem jut erről az eszembe. Egyszer jött az iskola folyosóján egy nekem felnőttnek tűnő egyén teljes Újpesti Dózsa felszerelésben. Elé ugrottam és közöltem a sommás véleményem arról, hogy a Dózsa egy sz.r csapat. Már nem emlékszem arra, hogy mit vártam volna ettől az akciótól, de akkor jó ötletnek tűnt. Az ember valóban felnőtt volt, mert nem vágott nyakon, hanem elmagyarázta, hogy nem a másik csapatot kell szidni, hanem a miénknek kell eredményeket elérni, különben hiteltelen az egész, bármit is akarnánk mondani. Én már azóta megtanultam, de lassan ez a kurzus is rájöhetne végre..

1 megjegyzés:

írta...

Mindenki tud pocskondiázni, ami nem szép dolog, és rossz, erőszakos energia. eredményeket felmutatni a jó energia. Hogy nem érzik ezt, h mennyire elcseszett a kommunikáció...