2012. november 21., szerda

Tücsök

Anyámnak új kutyája lett. Persze nem általa, mert ha rábíztam volna a dolgot, akkor sosem szerzett volna magának egyet. Így is kisebb bonyodalmak után került el ez eb végre hozzá, ugyanis taktikai hibát követtem el azzal, hogy abbéli örömömben, hogy egy minőségi menhelyes házőrzőt szereztem neki - ezt el is újságoltam, így lett ideje gondolkozni rajta és a félelmei miatt majdnem le is beszélte magát - illetve a menhelyeseket is a dologról. Szerencsére meg tudtam győzni - őt is és a menhelyet is, hogy ne adják oda másnak az ebet, így ma reggel elhozhattam a jószágot, aki a keresztségben tőlünk a Tücsök nevet kapta, ugyanis talán egy tücsökre hasonlít a legkevésbé. Sajnos fényképet nem tudok róla feltenni, mert ő egyelőre csak sportállásban fotózható, energikus de kedves, közepes termetű keverék kankutya. A pedigréje nemes lehet, egy fehér puli, valami nagyobb állat keveréke, de számomra igazolt, hogy birka mindenképpen van a családfában. Bár szerető környezetben van, remélem nem okozunk csalódást egymásnak. Gordon Ramsey-en mondva: Kutyakérdés? Kész!

Nincsenek megjegyzések: