2012. január 8., vasárnap

Rejtett magok

Ma csak két magot találtam a gyermeknek szánt reggeli turmixitalban - természetesen utólag. A darálásnak rendezetten és szinte hangtalanul kellett volna végbemennie, ahelyett az éktelen csörömpöléshez képest amit a magok okoztak. A dolognak több szépsége is van. Az első az, hogy ez magozott mirelit meggy. Tehát némileg joggal várnám el, hogy ha egyszer azt írják rá - magozott meggy, akkor ne legyen benne meggymag, hisz ezért hívnák magozottnak. Ha mégis úgy gondolják, hogy járna vele, akkor csomagolják be külön és adják hozzá mint ajándék - de így teljesen megbízhatatlan a termék. A második dolog az, hogy miután megmikróztam a kopogósra fagyott szemeket, egyenként át is válogattam, megnyomkodva minden egyes szemet. A magok ügyesen álcázták magukat. Hol? Ez számomra rejtély! A hab a tortán az, hogy még a botmixer is elvásott belé - úgyhogy vehetek egy másikat, pedig annyira szerettem és hozzászoktam már..

Nincsenek megjegyzések: