2012. január 1., vasárnap

Újévi fogadalom

Azt hiszem mégis itt van az ideje annak, hogy fogadalmat tegyek az új esztendőre. Nem gondoltam semmi nagyra, de pár dolog igazán jól esne. Jó lenne végre szerezni egy hátimotort és megkezdeni motorosernyős tevékenységemet - ismerve a magyar gazdaság helyzetét és az euró árfolyam alakulását erre máris vajmi kevés esélyem van, de hátha. Jó lenne pilóta B vizsgát tenni - ennek gátja legfőképp saját lustaságom, illetve az aktuális kedv hiánya, amivel a hiányzó házidolgozatot kellene befejezni. Mivel a napok gyorsvonatként robognak el mellettem, úgy gondoltam jó lenne csap pár sorban lejegyezni azt, hogy mit is csináltam aznap, vagy éppen azon a héten, olyan 'Kedves Naplóm!' stílusban, mert lassan arra sem emlékszem mit is csináltam a múlt héten és a tükörben mindeközben egy egyre őszebb pasas néz velem farkasszemet. Meglátjuk mi lesz meg ezekből. Erről jut eszembe az, hogy jó lenne megnézni, hogy a tavalyiból mi is teljesült. Például erre sem emlékszem már, úgyhogy mindenképpen meglepetés lesz..

Nincsenek megjegyzések: