2011. október 6., csütörtök

Jó zene

Jó zene sokféle van. Kinek mi, nekem nincs meghatározott stílusom amit szeretnék, csak ami éppen a hangulatomhoz illik, Mostanában leginkább Andreas Vollenweider és J. M. Jarre az, akiket hallgatok - igaz őket is elsősorban munkához. Így kizárhatom a külvilágot és tudok a problémákra figyelni. A jó zene jó eszközöket is kiván. Ebből a célból megvalósítottam régi álmomat és vettem végre egy rendes fejhallgatót. Nem volt olcsó és azzal a mellékhatással járt, hogy rájöttem, hogy a többi dolog ami a cdlemez és a fülem között van, ugyanolyan vacak volt, mint a régi fülhallgató, csak egymás hibáit ügyesen leplezték. Az erősítőnek zaja volt és úgy ahogy volt, rémesen szólt, így további költségekbe vertem magam. Kellett vennem egy remek előerősítőt és be kellett hoznom otthonról a cd lejátszómat is. A kis csöves erősítő (MUSE 6N11) viszont minden várakozásomat felülmúlja. A kinézete ugyan hatásvadász, de semmi zaja nincs, és nagyon szépen szól. Mindenkinek csak ajánlhatom.


3 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Lehet ilyen csöves erősítőt kapni? Azon gondolkodtam, hogy műhelyembe vigyem a hifi cuccomat, mert a lakásban majdnem soha nem hallgatjuk a zenét. A rádiót meg egyenesen utálom. Az a rengeteg reklám egyenesen idegesít. És a zene is pocsék. Munka közben elmélyülten oda tudok figyelni a zenére. Azért akarok egy rendes cuccot a műhelybe.

Sparhelt írta...

Persze. Én az E-bay-on vettem, kicsit olcsóbb volt így, mintha a Vateráról vettem volna és korrekt módon előbb ideért Angliából mintha Nyíregyházáról küldték volna. :-)

Sparhelt írta...

Amúgy nem bántam meg, nagyon szépen szól..