2011. október 28., péntek

Beoltva

Oltva vagyok. No nem abban az értelemben, ahogy manapság a fiatalok használják ezt a szót - furcsa ezt így leírni, hogy fiatalok. Persze magáról az ember sokáig elhiszi azt, hogy fiatal, mert belülről nem ráncosodunk olyan gyorsan, mint ahogy az kívülről látszik, de az első kulturális sokkon - amikor egy fiatal gyerek csókolom-ot köszön - már réges-rég túl vagyok. Tegnap beoltattam magam influenza ellen. Azt hiszem éppen elég bajom van ahhoz, hogy még egy jó kis fertőzés is elkapjon, úgyhogy inkább a preventív hozzáállás mellett tettem le a voksom. Épp most olvastam, hogy az is lehet, nem fog igazán használni ez a megelőzés, de majd meglátjuk. Ha hülyeség ellen is lenne védőoltás, azt hiszem az elsők között állnék sorba azért is. Sőt, azért még inkább..

Nincsenek megjegyzések: