2009. március 16., hétfő

Szükségszerű

Nem tudom miért kell szükségszerűnek lennie, hogy pont március 15.-én rossz idő legyen. Visszaemlékezve az elmúlt ünnepekre, sokkal többször volt valamiféle csapadék, mint szépen sütött volna a nap. A tegnap is szépen beállt a sorba a szakadó esővel, kellemetlen hideggel együtt. Nem mintha meg szerettük volna veretni magunkat a rendőrökkel közterületen, csak jó lett volna kicsit kimozdulni otthonról. Nem baj, majd most hét közben vágyakozva fogom nézni a kint tomboló nyarat, míg el nem jön a hétvége és az ilyenkor megszokott menetrendszerű monszuneső..

9 megjegyzés:

Netta írta...

hát... xar munkahelyen dolgozol hogy csak hétvégén érsz rá kimenni. Xívás ;-)

Sparhelt írta...

Mondj egy jobbat..

Netta írta...

az én munkám sokkal jobb. Én minden nap kimehetek, sőt ki is kell.

Sparhelt írta...

A te munkád hogy fizet?

Netta írta...

nekem eléget. soha nem dolgoznék azért így hogy több pénzem legyen.

Sparhelt írta...

Én sem vagyok Dagobert bácsi..

Netta írta...

minem? na mindegy, már inkább nem is kérdezem. multkor sem árultad el mijaza spagettis pofon.

Sparhelt írta...

Dagobert bácsi. Te nem néztél kacsameséket? Pont te?
http://hu.wikipedia.org/wiki/Anton_Szemjonovics_Makarenko#.E2.80.9EMakarenk.C3.B3i_pofon.E2.80.9D

Netta írta...

köcce. Hát nem nagyon, vagyis láttam már de így a neve nem ugrott be de megkerestem.

Nem is vagy pénzes és még dolgozol is mint egy örült. Duplán xívás :D