2009. március 19., csütörtök

Az igazi szőke

Tegnap végre sikerült találkoznom egy igazi szőke nővel. Eddig csak mesékből, tréfás történetekből volt ismerős, most végre szemtől szemben állhattam az egy emberben megnyilvánuló kedves női ostobaság archetípusával. Egy nagyáruházból távoztam éppen amikor feltűnt, egy hölgy erőfeszítéseket tesz arra, hogy a vészkijáraton keresztül távozzon. Több eredménytelen kísérlet után rájött, hogy ez nem fog menni és bánatosan visszaindult. Ekkor kerültem én a képbe. Észrevette, hogy én is arra tartok és jószándékúlag figyelmeztetni akart. A vészkijáratra mutatva közölte, hogy sajnos be van zárva, és én sem fogok tudni kimenni rajta. Erre én megkérdeztem, hogy miért nem próbálja meg a tőle két méterre lévő ajtón a kijutást? Furcsa, hogy ez eddig fel sem tűnt neki..

Nincsenek megjegyzések: