2007. június 14., csütörtök

Gatya

Valamelyik komment indította el bennem az emlékezést, minek hatására az eszembe jutott az alábbi (meg)történet. Gatya avagy férfialsó - Ezt akár Pepin sógor is mondhatta volna, de nem. No ehhez kapcsolódik a lehúzási kísérlet. Persze nem a szó köznapi értelmében, amikor is szőke kívánatos szüzek próbálják az embert megszabadítani ezen ruhadarabtól, (mert az ilyesmi után általában gyors ébredés szokott következni) hanem a (számomra) új és megbotránkoztató trükkről, amivel a pénztárcám tartalmát kívánják inkább megcsapolni. Szóval a történet így esett: Szombaton egy szende női hang felhívott telefonon, hogy a .... cégtől van, és velem szeretne beszélni. Épp vezető státuszban voltam, ezért kértem, hogy hívjon vissza másfél óra múlva. Visszahívott, bár ne tette volna. Épp a testem ért dehidratáció megszüntetésére tett kísérletem kellős közepén voltam, gyengén alkoholtartalmú, sárgán habzó ital társaságában és épp félrenyeltem, úgyhogy a kiszáradással vívott küzdelmembe a megfulladással folytatott harc is belevegyült. De azért sikerült beszélnem vele. Az mondta, hogy piackutatást végez férfialsó ügyben, mondom, nosza! Arra gondoltam, hogy feltesz pár kérdést, hogy hol és milyet hordok, stb. De nem, felajánlott egy 'remek' üzletet. Küldene egy csomagot, benne egy általam tesztelni kívánt alsó, amivel ők meg akarják hódítani a Magyarországi gatyapiac Csomolungmáját, és nekem ezért csak 1038 kemény magyar forintot kéne kipengetnem. Bagatell ár egy ilyen remek lehetőségért! Majd a mellékelt termékkísérő lapon kifejteném, mennyire katartikus élményt jelentett számomra ezen remek ruhadarab napi viselése. Mondtam, hogy köszönöm, de telefonban nem vásárolok olyasmit, amit szeretek kézzel megfogni, mielőtt a kosaramba tenném, de, hogy lássa kivel van dolga, térítés nélkül válaszolok a kérdéseire. Meglepett a válasz - Milyen kérdésekre? - Hát, azt mondta, hogy piacot jött kutatni. Ilyenkor fel szoktak tenni a fogyasztást érintő kérdéseket!  - Azt mondta, hogy félreértem. Először vegyem meg az általa kínált tök ismeretlen terméket, majd utána jönnek a kérdésekkel. Nos úgy gondolom, hogy ha egy cég be akar valahova új termékekkel törni, akkor legyen pénze ingyen termékmintára, amit üveggyöngyként a buta indiánok elé szórhat, ha viszont nincs, akkor ez csak egy újabb trükk a Kínában pókok által szőtt dzsunkaalsó (Ennyi pénzért nem hiszem, hogy megéri Kínában bármit is előállítani és ide is hozni - Ezért biztos, hogy nem is emberek szőnek, hanem pókok.) extraprofit melletti értékesítésére. Felháborító!

Nincsenek megjegyzések: