2012. június 19., kedd

Egyszerre kettőt

Az ember mindig a saját korlátait feszegeti. Az előbb kipróbáltam azt, hogy tudok-e egyszerre két dolgot csinálni. Nos, a kísérlet nem biztos, hogy sikeres volt, illetve mondhatnám azt is, hogy még nem megy, vagy esetleg azt, hogy már nem. Utóbbi feltételezi, hogy egyszer legalább már ment, de ezt se megerősíteni sem megcáfolni nem tudom. Ha az optimista megközelítést nézzük, akkor persze ment, csak éppen rossz napom van vagy öregszem, esetleg mindkettő egyszerre. Szóval elhatároztam, hogy új cd-t teszek a lejátszóba illetve felveszem az olvasószemüvegem. Két, viszonylag egyszerűnek látszó dolog, mégis sajátos eredménnyel zárult. A szemüveget ugyan felvettem, de a levetett okulárét majdnem betettem a cd-játszóba, de szerencsére észleltem a zavart, mielőtt betöltöttem volna szemüveget az eszközbe. Kár lett volna mindkettőért. Azért elviekben érdekelne, hogy ha sikerül, akkor milyen zene van rajta?

Nincsenek megjegyzések: