2009. július 31., péntek

Rosszabb mint..

Rosszabb mint egy gnú! Furcsa mondatot véltem ma reggel hallani oldalbordám szájából amikor a macskákra tett feddő kijelentést. Ez azonnal szöget ütött a fejembe. A cicák az utóbbi időben valóban elég rosszak, rengeteg kárt okoznak a folyamatos randalírozással, így egy csepp kétségem sem volt afelől, hogy valóban lehetnek rosszabbak, mint az a bizonyos afrikai patás. A kétely ott merült fel bennem, hogy ezt vajon a nej honnan tudhatja? Elképzeltem, hogy egy gnú van a lakásban és szó se róla, tényleg megrázó volt egy kicsit. Már éppen belenyugodtam, hogy ez is valami olyan női dolog, és igen, egy nő tudhatja, hogy milyen is az, hogy egy afrikai növényevő mászkál szabadon a lakásban amikor is fény derült az egészre. Én hallottam félre az egészet. Rosszabb mint a bűn! - hangzott el a sommás megállapítás, mikor az egyik jószág kezdett pusztítani valami számunkra fontosat. Kár, pedig már örültem, hogy a feleségem tud valamit amit én nem..

Nincsenek megjegyzések: