2009. július 16., csütörtök

Közbevág

Bizonyos emberekben buzog a közlésvágy. Ez önmagában nem is lenne baj, ha ezzel tiszteletben tartanák a másik véleményét, de sokan nem tudnak uralkodni ezen vágyaikon, így közbe- közbeszólnak, kizökkentve a beszélőt az eredeti gondolatmenetéből. Én is ilyen emberekkel vagyok körülvéve, valahogy vonzom őket. Azt a keveset amit el akarnék mondani, sem tudom megtenni, mert a partnerem ugrik bizonyos vezérszavakra és azt hiszi tudja hogy mit akarok mondani és azonnal válaszol is rá, pedig van, hogy csak azt a szót használom, de nem azt akarom kifejezni, amire gondol. Ilyenkor persze az illendőség úgy kivánja, hogy megvárjam, míg ő befejezi, és mondhatom azt, hogy - Igen, akár erről is lehetne szó, de én mást akartam volna mondani! - Persze, ha addig nem veri ki ez a közbeszólás a fejemből az eredeti mondanivalót. Akkor kezdhetem újra és beszélhetek a következő vezérszóig..

Nincsenek megjegyzések: