2009. június 26., péntek

Baleset

Ahogy reggel jöttem be autóval azon gondolkodtam, hogy minden egyes útban bele van kódolva a tömegbaleset lehetősége. Mi magyarok büszkék vagyunk a szabályokkal szembeni kritikus hozzáállásunkra és tudjuk, hogy ránk bizonyos hozott törvények, sőt bizonyos fizikai törvények sem vonatkoznak. Előzünk ott, ahol nem szabad, oktatunk, akarattal kényszerítünk mást bele a balesetbe, vagy a veszélyes helyzetekbe. Ma konvojban haladtunk, mert a korai időpont ellenére szokatlanul erős volt a forgalom az úton. Megdöbbentő, hogy míg próbáltam kellően lemaradni az előttem levőtől, a mögöttem lévő púderosautó teljesen belemászott a csomagtartómba, szinte éreztem a sofőr kávé (vagy állott sörszagú) lihegését a tarkómban. Épp azon gondolkodtam, hogy ha az előttem lévő hirtelen fékez, én még meg tudok állni, de a mögöttem lévő cementszállító vajon hol áll majd meg? Természetesen rajtam..

Nincsenek megjegyzések: