2009. február 16., hétfő

Magyar rögvaló

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a cégem átvállalja az internet előfizetésem költségét. Persze nem önzetlenül teszi, cserébe én bármikor amikor kell, akár éjjel kettőkor is be tudok 'nézni' hogy mi történik idebenn, és ha valami havária, közbe tudok lépni. Ez kölcsönös előnyökre épülő kapcsolat. Legalábbis annak indult. Azt hittem, hogy az elintézése egyszerű lesz, de itt kis hazánkban úgy látszik semmi sem az. Volt egy komfort díjcsomagom, amiben egyben volt a net és a telefon. A cég csak a netet volt hajlandó állni ezért ezt ketté kellett venni, és a telefon maradt nálam, a netes részére a cég küldött egy átvállaló nyilatkozatot. Mindenki boldog volt, épp a mai napig, amikor is hoztak egy számlát, ami látszólag az én nevemre és a cégem címére szólt azzal, hogy ezt így a cég nem fizeti be. A számlán rajta volt a bűvszó, probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a 1443-as számon. Hívtam. Kismillió buta menü és a telefonszámom megadása után (A gyorsabb ügyintézés miatt!) közölte egy kedves hang, hogy sajnálják, de foglaltak, várjak. Vártam. Jó sokat. Majd jelentkezett egy kedves, ámde értetlen hölgy, akinek az első kérdései között szerepelt, hogy mi is az én telefonszámom? Majd hosszas tümmedés után közölte, hogy nem lát semmit, és mivel a cégem nagy cég, hívjam a 1444-et, a kiemelt partnerek ügyfélszolgálatát, mert ő nem tud segíteni. Erre ráment fél órám, de mintha a fél életem is ottmaradt volna. Szerencsére hírnök jött, és megmentett, hogy átveszi tőlem az ügyintézést, mert rövid úton megütött volna a guta. Azt hiszem teljesen jellemző, hogy ebben az országban egy lépésben semmit nem lehet elintézni..

Nincsenek megjegyzések: