2009. február 25., szerda

Fejlődőképes

Tegnap a 2/A úton poroszkáltam hazafelé estidőben, mikor is Sződligetnél egy autó csatlakozott be elém. Kb ötven méter távolság volt közöttünk, nekem nem kellett fékeznem sem, gyorsítani meg nem szoktam ilyenkor, mert nem okoz lelki törést bennem az, ha valaki előttem halad. A sebessége is épp megfelelő volt, így nem tettem semmi különöset, csak tartottam a köztünk lévő távolságot. Az úriember azonban, belefutott egy kis ködfoltba, ami meglepő reakciót váltott ki belőle. Azonnal felkapcsolta a hátsó ködzárófényt, nehezen gyógyuló vörös foltot égetve a retinámba. Szeretem a kölcsönös dolgokat - meg ha köd, hát legyen is köd - én is felkapcsoltam az első ködlámpát, jelezvén, hogy nekem is van ilyenem. Szinte azonnal megértette az utalást, és lekapcsolta a haszontalan és rendkívül zavaró hátsó díszkivilágítást. Ebben is kölcsönös volt a reakcióm. Magamban megnyugtatóan állapítottam meg, hogy a másik vezető fejlődőképes korban van. Hejj, ha még arra is rá tudtam volna venni, hogy az irányjelzőjét is használja néha!

Nincsenek megjegyzések: