2008. december 3., szerda

A luk

Ciki, ha az ember napközben jön arra rá, hogy egyel több luk van a fenekén, mint kellene. Most vettem észre, hogy szégyenszemre kilyukadt a nadrágom, és most rongyokban kell kibírnom a nap hátralévő részét. Bár tulajdonképpen, az anyagfáradásból bekövetkező szakadás manapság roppant divatos, sőt emberek új nadrágokat is képesek így megvenni a boltban, mi több még pénzt is adnak ki érte, én még ebben is maradi vagyok, és nem szeretem, ha a hátsóm egy részét más is bámulhatja. Jelszavam - Ha én nem láthatom, ne nézze más sem!

4 megjegyzés:

rooza írta...

valami alkalmas ragtapasz/ragasztószalag segít a bajban, és ha a megfelelő helyre ragasztod, a nadrág sem szakad tovább :)
ha divatozni akarsz, egy pulóvert is a derekadra köthetsz, az most általános megoldás

Netta írta...

Jelszavad olyasmi mint a kisgyerekek bújócskája. Elbújnak a lámpaoszlop mögé és becsukják a szemüket. És akkor már nem is látja őket senki ;-)

Sparhelt írta...

Szerencsére már megoldódott a dolog..
Azt hittem egy pillanatra, hogy kitaláltad a jelszavamat... De megnyugodtam. :-)

Netta írta...

hát ha tippelni kéne mi a jelszavad én egyből rávágnám hogy tikmony! Nagyon szereted ezt a szót! Ja és ha ezt a kommentet törlöd akkor telibe találtam :D