Jövök befelé dolgozni az M2          autóúton. A dunakeszi benzinkútnál a felhajtó sávon jön egy kis          pickup, csatlakozna a folyamatos kocsisorhoz. Alapvetően szoktam          követési távolságot tartani a folyamatos forgalomban is, talán          egy kicsit többet is mint ami feltétlenül szükséges, de most          leléptem a gázról, hogy a motorfék egy kicsit nagyobb távolságot          adjon, ahova be tud majd jönni. Persze ehhez fel kellene          gyorsítania a haladó kocsisor sebességére, sőt egy kicsit jobban          is, hiszen eddig mellettem haladt, hogy elém tudjon kerülni.          Persze ha a kocsisor nyolcvannal megy, akkor hetvenöttel nem          lehet bekerülni. Tartom a távolságot, hátha eszébe jut          gyorsítani és akkor befér elém, de nem teszi. Amikor ez          nyilvánvalóvá válik, akkor rálépek a gázra, hogy mögöttem          nyíljon meg a rés nagyobbra, ahová a mögöttem eredetileg jövő          segítségével végre besorol. A tükörből figyeltem őket - persze          nem köszönte meg a szívességeket - de továbbra is hetvenöttel          megy. Ő persze ráér, az addig folyamatos kocsisor szétszakad,          ugyanis azon a szakaszon előbb nem szabad, utána meg már nem is          lehet előzni, először a tábornoki nadrág, majd az erős szembe          forgalom miatt. Mire a fóti lehajtóhoz érek, már több mint          ötszáz méteres a luk mögöttem. Már szinte nem is csodálkozom,          hogy emberek nem engednek be a felhajtónál. Kifognak egy ráérőst          és rögtön megbánják az udvariaskodást egy életre.
2016. március 3., csütörtök
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
 

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése