2015. szeptember 8., kedd

Elemcsere

Jut eszembe a hajdan, amikor még az órákat kellett rendszeresen elemcserére vinni az óráshoz. Aztán egyszer a számológépem is odavittem, de láttam, hogy mit csinál vele, úgyhogy aztán én cseréltem az elemet, mert az érzékeny lelkem nem bírta a műanyaggal történő kegyetlenkedés látványát. Mindez úgy jutott eszembe, hogy tegnap elemet kellett cseréltetnem az autóban. Az egyik pillanatról a másikra megmakacsolta magát. Már a nyáron is voltak előjelei, hiába töltögettem rendszeresen vízzel a megadott jelig, ez nem hatotta meg. Ahogy bejött ez a hideg téli idő, rögtön bedobta a durcát, hogy mostantól nem hajlandó semmi interakcióra és nyugdíjba megy. Szégyenszemre nem tudtam megmondani, hogy mikor tettem be a kocsiba, pedig minden hülyeséget felírok - ez annak idején valahogy kimaradt. Fontos dolgok vesznek el és csak utólag tudom meg ezeket. Gyalázat!

Nincsenek megjegyzések: