2014. november 20., csütörtök

Safranek

Néha produkál az élet utólag vicces dolgokat. Annak idején, amikor elvitték tőlünk a teljes e-mail kiszolgálást, bánatos voltam. Szinte a gyerekemnek éreztem, én vezettem be, fejlesztettem fel és üzemeltettem a cégen belül a teljes elektronikus levelezést és nem akarnám magamat dicsérni, de szerintem jól is csináltam. Egységesítés címén aztán elvitték az egészet a tulajdonosok, ami ugyan jobb nem lett - hisz pont elég jó volt előtte is, de ki lehetett pipálni egy újabb sort a beszámolóban legalább. Akkor rosszul érintett, de aztán megbékéltem vele - leadtam a felelősség egy részét, ugyanis eztán ha bárki jött, hogy gondja van a dologgal, tovább tudtam irányítani máshoz, nem nekem okozott álmatlan éjszakát a probléma megoldása. Azaz csak ezt tudtam, hisz az új rendszerhez semmi kapcsolatom nem volt. Mindez onnan jutott eszembe, hogy minap, a tulajdonos másik IT részlege egy probléma megoldásánál széttárta a kezét és közölte a kérdést feltevő osztállyal, hogy forduljanak a helyi IT-hez és nézessék meg velük a levelezőszervert, noha az évek óta már náluk van. De hogy jön ide Safranek? A Macskafogó című rajzfilm örök kisembere, amikor rapporton volt a főnökénél, az a búcsúzásnál azt mondta a beosztottjának, hogy - Ja és üdvözlöm a kedves feleségét! Mire Safranek: - Köszönöm, de már három éve Önnel él..

Nincsenek megjegyzések: