2014. november 25., kedd

Magos Déva vára

Előfordult velem az elképzelhetetlen, épp a régebbi írásaimban turkáltam, amikor megakadt a figyelmem ezen itt. Ekkor szöget ütött bennem a gondolat, hogy bármilyen furcsa is, a jelenség nem egyedi, hisz láttam én már ilyet. Ez például az egyes villamos felújítására is igaz! Átlag havonta jártam a Kacsóh Pongrácz úti felüljáró környékén, de látszólag semmi nem változott arrafelé. Bizonyára a szakavatott szem észreveszi a különbséget, de nekem csak az tűnt fel, hogy ugyanakkora kupi van a környéken, minden ugyanúgy el van zárva és egy munkást sem látok, hogy éppen dolgozna vagy ennek akár a látszatát is keltené. Az egyetlen számomra ismert előrehaladás mérési lehetőség - a sínpálya - pedig ugyanolyan állapotban van, ahogy volt, azaz szét van szedve. Gondolom ezt az elején gyorsan megtették, hogy ne lehessen visszacsinálni a dolgot, ne mondhassa senki, hogy várj, mégsem kérjük a dolgot! Ha viszont a project a Dévavárira hajaz, azaz hatalmas az előrehaladás, de reggelre leomlik az egész, akkor valami radikális védelem kell. Erre a feladatra azt hiszem a kiflivédelmi szenátorasszony lenne a legmegfelelőbb. Annyi helyen bizonyított már és most talán ráér. Igazán testhezálló munka, szilárd megbecsülés. Mi kellhet még ide?

Nincsenek megjegyzések: