2014. november 4., kedd

Furcsa

Furcsa viselkedést vettem észre a telefonomon. Felhívtam valakit, beszéltem vele, majd ő szólt, hogy keresik és letette a kagylót. Elkezdett beszélni a másik emberrel, miközben nálam nem bomlott le a hívás és tisztán hallottam azt, amit ketten beszélgetnek. Mintha konferenciahívásba kerültünk volna, azzal a különbséggel, hogy ők nem hallottak engem, bárhogy is próbáltam felhívni magamra figyelmet. A hívás csak akkor bomlott le, amikor én bontottam el, addig néprádióként hallottam azt, amit mások kommunikálnak. Nem csak az általam hívott embert, hanem azt is, akivel ő beszélt. Ráadásul nem is szólnék az egészért, ha ez csak egyszer fordult volna elő. A kollégám azt mondja, hogy ő is tapasztal rendszeresen ilyesmit a telefonján. Eddig csak engem került ez az áldás vagy jön a KGB? Mi van itt? Furcsa..

Nincsenek megjegyzések: