2012. július 26., csütörtök

Chipsadó

A kormányunk bevallottan bevételszerző törekvése, aminek a nevén kívül semmi köze nincs a nép egészségéhez. Mitöbb, utóbbi azt hiszem magasról le van tojva. Ez abból is látszik, mert fix bevételekkel terveznek, holott ha egy energiaital gyártó kiveszi a termékéből a megadóztatni kívánt károsanyagot, akkor ezáltal az üdítő egészségesebb lesz, tehát az adó elérte a célját. Ámde nem Magyarországon. Mivel itt a cél a pénzbehajtás, a szabályokat úgy igazítják, hogy az egészségesebb termék után is be lehessen szedni a sápot, hisz a pénz mindig jól jön. Pusztán azért mert az energiaital valamelyik minisztériumi majom szerint rossz. Persze az íze valóban borzasztó, de nem attól függően kell adóztatni valamit, hogy az illető szereti-e vagy sem, ugyanis ebben az esetben kivethetnének extra adót a hal után is mert azt momentán én nem szeretem. Így is csak akkor ittam energiaitalt, ha hosszú autóútra mentem, de amit most kaptam a boltban az már semmire sem jó. Ugyanúgy botrányos az íze, de nem tart már ébren. Szégyenszemre külföldről kell hoznom azt az évi pár üveget is, amit ilyen helyzetben megiszom, mert amit itt lehet kapni az már lópikulát sem ér..

Nincsenek megjegyzések: