2012. április 13., péntek

Első álom

Nem mintha nem álmodtam volna még az életemben, hisz majd mindennap szoktam, de legtöbbször mindenféle hülyeséget amit nem jegyzek meg. Persze vannak visszatérő álmaim is, például az, hogy elfelejtek valamit, lekések vagy otthon hagyok bizonyos fontos dolgot. A mai álmom mégis kivétel volt egy kicsit. Azt álmodtam, hogy suliban ültem, noha közben meg dolgoztam is. Furcsa ellentmondás, de ez belefér ebbe. Az általános iskolában voltam, mellettem akkor még kedves barátom Bús Attila ült és épp matek dolgozatra készültünk. Nem volt sok kedvem bejönni az órára, ki is akartam hagyni, de valahogy mégis valami vagy valaki bekényszerített. Sorra értek a kellemetlen meglepetések, azt tudtam, hogy nem tudok semmit, de az is kiderült, hogy a könyvet is otthon hagytam, amiből meg dolgoznom kellett volna, Attila meg nem akarta odaadni a sajátját hogy dolgozzunk belőle ketten. Szóval eddig még minden szabványos, de épp mikor eret vágtam volna magamon, akkor csörögni kezdett a telefonom (Furcsa helyzet, mert a régi iskolában ültünk, ahol még cserépkályha volt a fűtés). A kollégáim kerestek, hogy valami baj van a cégnél, és azonnal jöjjek be. Ezzel az érvvel a tanár sem tudott mit kezdeni és otthagyhattam az undok dolgozatot és ráadásul a problémát már a telefonban meg tudtam oldani. Lehet, hogy álmok szintjén fordul már a kocka?

Nincsenek megjegyzések: