2012. február 19., vasárnap

Ellustultam

Azt hiszem el vagyok kényelmesedve. Ha valami megzavarja a napirendem, máris borul minden, így a reggeli postolás is. Ez történt velem pénteken is. Azt tudtam, hogy egy megbeszélésre vagyok hivatalos, de azt még nem szoktam meg, hogy sosem tudhatom meg idejében, hogy mikor is lesz, hanem egyszer csak hírnök jő és azt mondja, hogy most. A legjobb esetben. A legrosszabban nem kijelentő móddal kezd, hanem kérdő illetve leb.szó móddal, hogy miért nem vagyok már ott, hisz tudhattam. Ilyenkor már-már magyarázkodásnak hat az, ha megkérdezem, hogy mégis honnan kellett volna tudnom, amikor senki sem szólt? Azt hiszem találó a kiírás az ajtómon (Nem hiába én írtam oda!), If vára. El vagyok zárva az információktól. Azt hiszem kell szereznem egy kanalat és kezdhetek ásni..

Nincsenek megjegyzések: