2010. június 17., csütörtök

A fa

Csak mesterekkel ne kezdjen az ember! A legjobb lenne egy saját erdő, ahol magam vágnám a fát, magam hordanám halomba, magam vigyázhatnék rá, majd én fűrészelhetném és hasíthatnám. A baj csak az ezzel, hogy minden időmet elvenné az, hogy meg akarnám spórolni abszolút megbízhatatlan emberek munkájából adódó kellemetlenségeket. A múlt héten rendeltem hasított tűzifát. Ma reggelre ígérték. Kivettem egy fél napot, rákészültem lelkileg, megcsináltam a helyét, mindent amit kell. De a fuvaros csak nem akart jönni. Amikor felhívtam, megdöbbentő dolgokat közölt. Nem is emlékezett rá, mert elfelejtette felírni, de különben is rossz az autója, így nem is tudná elhozni amúgy sem. Nem tehettem mást, megbeszéltem egy jövő heti új időpontot vele. Azt hiszem, fel kell írni az én naptáramba is, hogy előtte egy nappal újra szólni kell neki. Nem gondoltam volna, hogy én leszek más notesze, de ha kell a fa, akkor áldozatot kell hozni érte..

Nincsenek megjegyzések: