2007. augusztus 28., kedd

Barmolás

Egy apró luk a falon - így indult. Egy lámpa felszerelésének sanyarú története ez, egy lámpáé, amire tulajdonképp nincsen túl nagy szükség, de a helye a házzal együtt járt, és végre sikerült annyira olcsón venni, hogy elfedhettük vele azt a helyet ahova eredetileg ezt szánták. A falon dryvit van, így körülményes a szerelés, a dolgokat beütőtiplivel teszem fel, ez kellően hosszú ahhoz, hogy a szigetelésen átérjen. Sajnos nem látok át az anyagon - pedig jó hasznát venném pedig csinos nők gusztálásánál - így azt sem látom, hogy van-e a dryvit alatt fal, vagy nincs. Itt nem volt, így végül kénytelen voltam máshova feltenni a lámpatestet, mert nem volt anyag, ami a tiplit megtartotta volna. A sebhely ott maradt, és bár mostanra sikerült eltüntetnem szinte teljesen, mégis megkaptam a nejtől, hogy szétbarmoltam a házat. Ezzel a lelkembe gázolt és még bocsánatot sem kért érte azért, mert megsértettem azzal, amit azután mondtam, miután ő vérig sértett engem. Vala mi megszakadt bennem - már nem tudok rá ugyanúgy nézni, mint azelőtt...

Nincsenek megjegyzések: