2006. október 16., hétfő

Tüntetés

Ma reggel végre sikerült időben elindulnunk otthonról. Igaz, hogy én csak mintegy 10 percre lakom a munkahelyemtől, a családom többi részének viszont jóval tovább kell utaznia a saját munkahelyére. Ma nekem is jó okom volt, hogy időben beérjek, mert egy fontos dolgot halasztottam el otthon, hogy majd itt megteszem. Göd határában, hatalmas dugóba botlottunk, ugyanis 'derék' állampolgárok félpályás útzárat tartottak, magyar zászlóba burkolózva. Próbáltam párhuzamot vonni a taxisblokáddal, (Az első szabadon választott kormány első nagy hazugsága miatt robbant ki.) de nem sikerült, mivel úgy érzem, annak jóval nagyobb volt a társadalmi elfogadottsága. Nehezményezem, hogy a társadalom egyik fele 'szívatja' a másik felét és mindezt olyan köntösben teszik, azt sugallják, hogy ők az igaz magyarok, én (mi, más) nem. Úgy gondolom, hogy az ilyenfajta viselkedés inkább már terrorizmus, mert a terrorista célja az, hogy ártatlan embereken álljon bosszút úgy, hogy majd abból az aktuális kormány levonja a konzekvenciát. A kormányoknak ez nem szokásuk! Emlékezzünk arra, hogy annak idején az Antall kormányt sem rendítette meg a taxisblokád, visszaléptek egyet, majd sok kicsit előre, és most kell megnézni a benzinárat..
Uff, én beszéltem.

Nincsenek megjegyzések: